2011/12/03

boxXshop in Lloyd Hotel / 阿姆斯特丹的boxXshop迷你盒子市集~

This is my BOX during the boxXshop event in the Lloyd Hotel, Amsterdam
我的盒子;在阿姆斯特丹的設計旅店的迷你盒子市集


 the night before, 
was busy preparing the stuff for the next day, 
printing cards and stamp them.
前一晚很努力的在做最後衝刺
 印了名片 在正面蓋上印章
 感謝室友大力幫忙剪裁

most of the things i've made and other materials, tools,
are all squeezed in this wooden box, 
i made it during my carpentry course in the Culture Center in TUDelft, 
這個盒子是之前在學校文化中心上木工課的時候做的
 當時也只是很單純的想著一卡皮箱趴趴走的那種感覺
 然後就慢慢做出來了
 他跟著我擺攤擺了兩次 表現優秀!!!
 塞了絕大部分的東西 像是材料阿工具阿 等等的
 讓我很方便的帶到現場!

the plan!
 盒子分配圖

 the lower floor seen from the stairs above.
第一層 從樓梯上看下去

 ChangFang is introducing our event!!
many thanks go to ChangFang!!!
 主辦人姊姊正在被採訪著呢!
 酷酷酷!
 謝謝!謝謝!

 besides the box, 
i also use this box as the workshop space for decorating the little wooden house with tapes.
除了那個盒子之外
 在旁邊的桌上也用了這個大木盒當做workshop的地方
 讓參加者自己裝飾自己的小木頭房子 用MT紙膠帶
還滿多人都喜歡這個點子!

  boxes!!!!
 盒子們

 then then then, 
since i'm leaving the Netherlands, and I don't have enough space in my suitcase, 
plus, it sort of starts the idea of having "Ruru's Laboratory"
 and accompanied me during these two selling event.
Ruru labo starts here/hier, in the Netherlands.

i've also been participating many Etsy's workshops and really enjoyed it!
so i believe, giving this wooden box to EtsyNL would be the best option!
it will definitely be used to its most :)

然後然後呢 我就把我的木頭盒子送給了荷蘭的ETSY
 這盒子代表著擺攤人生
也陪伴著我在荷蘭參加了兩次擺攤
 他代表著ruru's laboratory 而且荷蘭也可以算是個啟發地

 今年也參加了很多etsy辦的workshop阿 活動阿
 從參加活動中也學到了很多
 因為她們常常辦活動 應該會需要不少東西協助展示 裝工具阿 小物阿~
所以我想 把箱子送給它們是對箱子先生最好方式
 可以延續他的生命
 創造更多故事!!

 Marta suggested that I stamped my logo on it,
such a nice idea!!!
於是荷蘭ETSY的負責人就跟我說我應該要在上面留點什麼印記
所以我就蓋了我的印章!!!

so i put two, 
both inside and outside.
 裡面外面各蓋一個!

i'm very happy about it, 
it's the happiness of giving and sharing :)
很開心很開心很開心!
 這應該就是給予和分享的喜悅吧!!

had such a great night!!
more details, images, stories coming up!!!
是個很棒的夜晚
 先PO幾張照片
 之後會有更多相關的細節 小故事 參加者介紹 還有照片!!

:)









No comments:

Post a Comment